piątek, 18 września 2015

Czarny Wygon Słoneczna Dolina Stefan Darda

/WYDAWNICTWO VIDEOGRAF/ Pierwszy tom dwuczęściowej powieści Stefana Dardy, nawiązującej klimatem do dzieł Stephena Kinga. Bohaterem książki jest pewien dziennikarz, który postanawia rozwikłać tajemnicę przeklętej wioski na Roztoczu. W tej sielskiej okolicy pojawiają dziwne postacie i mają miejsce przerażające incydenty, które coraz bardziej osaczają Uchmanna. Parę lat temu pisarzy specjalizujących się w powieściach grozy w naszym kraju, można było ze świecą szukać. Na szczęście zmieniło się to i najjaśniejszą gwiazdą tego gatunku według mnie jest Stefan Darda. Czytałem wcześniej opowiadania tego pisarza i byłem więcej niż usatysfakcjonowany. Biorąc więc do rąk pierwszy tom cyklu Czarny Wygon miałem nadzieję na doskonała rozrywkę i dreszczyk grozy. I nie zawiodłem się. Bardzo interesująco wypadł zabieg zastosowany przez pisarza. Czytamy książkę, w której bohater czyta zapiski, w których zawarto kolejne zapiski. Kto obawiałby się, że wyjdzie coś nie zdatnego do czytania, ten pomyliłby się i to bardzo. Książka jest rewelacyjna, czyta się szybko, momenty pełne grozy, atmosfera zagrożenia, bohaterowie nękani przez tajemnicza siłę, czyli horror jak się patrzy. Polecam jak najbardziej. Dziękuję Wydawnictwu Videograf za udostępnienie mi tej pozycji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Avengers. Wejście feniksa. Tom 8 Jason Aaron Dale Keown

 I znowu Aaron pokazał, że nie ma pomysłów, że nie potrafi i że wciąż się  powtarza. Wziął fabułę, która była już tyle razy, że aż nie chce...