niedziela, 25 października 2015

Z Archiwum X. Wyznawcy Joe Harris, Chris Carter, Michael Walsh

/WYDAWNICTWO SINE QUA NON/ Oficjalna kontynuacja kultowego serialu"Z Archiwum X" tym razem w formie komiksu. Nie zostanę niestety fanem tego typu literatury, ponieważ nie odpowiada mi takie połączenie treści z obrazkami. Ot lektura na jeden wieczór, która nie powoduje żadnych emocji. Ciekawie narysowane, to prawda, postaci z serialu od razu się rozpoznaje, przygody ciekawe, z narastająca, jakąś nie dopowiedzianą grozą... Ale czegoś brak.Tego czegoś co sprawiło, że zaczynając, jak to ja tylko potrafię, od drugiego tomu miałem niezłą ubaw i ogólną satysfakcję po zakończeniu lektury. Ale o czym ja mówię.Lektura to za dużo powiedziane.Ot chwila uwagi i koniec. Niespodzianka dla fanów serialu, w środku znajduje się plakat ze słynnym hasłem"Chcę wierzyć".Ale obawiam się, że ja nigdy nie uwierzę w komiksy, przy całej mojej sympatii do serialu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Avengers. Wejście feniksa. Tom 8 Jason Aaron Dale Keown

 I znowu Aaron pokazał, że nie ma pomysłów, że nie potrafi i że wciąż się  powtarza. Wziął fabułę, która była już tyle razy, że aż nie chce...