wtorek, 19 września 2017

Śmieci Derf Backderf


/PRÓSZYŃSKI I S-KA/

Kolejny komiks który mam już za sobą i myślę, że tym razem trafiłem na taki, który poza-pozornie prostą historią przekazuje pewne spostrzeżenia na temat kondycji ludzkości i gdzie w gruncie rzeczy wszyscy zmierzamy. Dziwi mnie że można tyle treści zawrzeć w takiej rysunkowej mieszance.

Nasze życie opiera się przede wszystkim na produkcji różnego rodzaju odpadków, które wyrzucamy, nie zadając sobie trudu aby pomyśleć co się dalej dzieje z takim"odrzutem", W gruncie rzeczy żyjemy po to aby śmiecić-odkryłem sens życia.

Autor w swojej powieści graficznej, bo tak to się szumnie nazywa, doskonale nam ukazał życie w zalewie odpadków, na przykładzie kilku młodych ludzi którzy zawodowo się spełniając sprzątając ulicę, z różnego rodzaju brudów. Trójka bohaterów musi stoczyć walkę nie tylko z bezduszną biurokracją, ale i z różnego rodzaju dziwakami i mętami społeczeństwa. Wszystko to ujęte w komediowym stylu, jednak nic tu nie jest dziełem przypadku.

Twórca za swój komiks dostał komiksowego Oskara i uważam, że warto się z tym dziełem zaznajomić, szczególnie rano, kiedy wystawiamy swoje kosze ze śmieciami, które-jak to ujęto na okładce magicznie znikają. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Universum DC według Neila Gaimana

Gaiman i superhero. Wydaje się, że nie po drodze, ale czasem coś tam w główny nurcie zrobi. A to, co zrobił, przynajmniej dla DC, zebrano w ...