sobota, 31 grudnia 2016

Dziki kot - psychopatyczny morderca Bill Watterson



/EGMONT POLSKA/

To już 30 lat, jak Bill Waterson postanowił zająć się Calvinem i Hobbsem i stworzył serię komiksów, która wywołuje u mnie zawsze uśmiech, nie zależnie od sytuacji. Mały łobuziak, który wierzy, że jego pluszowy tygrys, to prawdziwa żywa istota. Czy może być coś bardziej sympatycznego?

A wszystko zaczyna się kiedy to Calvin dostaje anonimy, które są po prostu bezczelne! Kto mógłby być tak złośliwy? Jedyne co jest pewne, to to, że listy przychodzą z niedaleka... 
Boże Narodzenie, to czas, kiedy to wszystko jest magiczne, a jedyne co się liczy to oczekiwanie na to, jakież to prezenty przyniesie Mikołaj.
A Zuzia to złośliwa jędza, której największą przyjemność sprawia upokarzanie Calvina. A zemsta jest słodka, ale czy na pewno dziewczynka, jest taka bezbronna jakby się wydawało?
I o wiele więcej.


To niestety ostatni zbiór przygód przesympatycznych bohaterów. Smuci mnie to niezmiernie, bowiem seria ta, jak żadna inna przekonała mnie do komiksów. Może nie zacznę "czytać" historii o niestworzonych superbohaterach, ale takie historie jak te, właśnie przeze mnie przeczytane, zasługują na moją uwagę. Polecam nieustająco.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Avengers. Wejście feniksa. Tom 8 Jason Aaron Dale Keown

 I znowu Aaron pokazał, że nie ma pomysłów, że nie potrafi i że wciąż się  powtarza. Wziął fabułę, która była już tyle razy, że aż nie chce...