czwartek, 29 września 2016

Nagroda pocieszenia Adam Lang



/WYDAWNICTWO LITERACKIE/

Adam Lang, to pisarz mi kompletnie nie znany, nie miałem okazji jeszcze czytać, żadnej z jego książek, a jak się dowiaduję, napisał ich zaledwie dwie dopiero.Tym bardziej byłem ciekaw, jakim to pisarzem jest ów pan i jak jego historie oddziałują na czytelnika.

"Nagroda pocieszenia", to pozornie prosta historia Kuby, który rozpoczyna "życie szkolne" w zupełnie nowej szkole.Jak tu się odnaleźć, czy uda się znaleźć pokrewną duszę?Jakby na to nie patrzeć, Kuba, który raczej był rozpatrywany w kategoriach kujona, zdobywa ze wzajemnością sympatię Trotyla, kapitana drużyny koszykarskiej, a jednocześnie obiektu westchnień wielu dziewczyn.Rozpoczyna się przyjaźń, którą określają jasne zasady, które stają pod ścianą, z uwagi na niezwykle ponętną dziewczynę tego drugiego.Jak tu wybrnąć z takiej sytuacji?

Tak mi się skojarzyło, że Lang, to taka Ewa Nowak w spodniach.W swoich książkach doskonale oddaje to co siedzi w głowach nastolatków, a może tylko sprawia takie wrażenie?Niemniej książka warta uwagi.Problem sprawiały mi tylko jakby pourywane rozdziały, ale być może to zabieg, który ma pokazać dylematy głównego bohatera.

Książka ma swoją premierę dzisiaj to jest 29 września.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Universum DC według Neila Gaimana

Gaiman i superhero. Wydaje się, że nie po drodze, ale czasem coś tam w główny nurcie zrobi. A to, co zrobił, przynajmniej dla DC, zebrano w ...