niedziela, 18 września 2016

20000 mil podmorskiej żeglugi Juliusz Verne-Audiobook


/BIBLIOTEKA AKUSTYCZNA/

Któż z nas nie słyszał o Juliuszu Verne?Na jego książkach wychowało się kilka pokoleń czytelników, a jego dzieła równie chętnie ekranizowano, czy wystawiano na deskach teatrów, nie tylko francuskich."W 80 dnia dookoła świata", "Dzieci kapitana Granta", "Tajemnicza wyspa", można by tak wymieniać bez końca.Fantastyczne przygody, niezwykli bohaterowie, nie trzeba nic więcej, aby zawładnąć wyobraźnią czytelnika.

"20000 mil podmorskiej żeglugi", to drugi tom, tak zwanej dużej trylogii, w skład której wchodzą, prócz "20000...", wymienione przeze mnie"Dzieci kapitana...", oraz"Tajemnicza wyspa".

A cała opowieść, osadzona jest na pewnym statku, który wraz z pewnymi badaczami ściga tajemnicze stworzenie, być może będące olbrzymim wielorybem.Podczas eskapady, statek zostaje uszkodzony, przez"Nautilusa", a ocalenie pasażerowie, trafiają na pokład tajemniczej łodzi podwodnej, na pokładzie której czekają ich niezliczone i niebezpieczne przygody.Podmorskie odmęty, antytureccy powstańcy, groźne zwierzęta, tajemnice i o wiele więcej.To trzeba znać.

Po pierwsze, książkę tą przeczytałem już kilka razy i na pewno zrobię to znowu.Tym razem jednak, dzięki uprzejmości Biblioteki Akustycznej, otrzymałem wersję audio, trwającą ponad 16 godzin.Inaczej się odbiera słuchając, niż gdy człowiek sam przedziera się przez kolejne rozdziały.Bardzo przyjemnie spędziłem czas, słuchając tego dzieła i mam nadzieję, że wejdzie mi to w nawyk.Jednak z tradycyjnej wersji nie zamierzam rezygnować.Polecam gorąco.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Universum DC według Neila Gaimana

Gaiman i superhero. Wydaje się, że nie po drodze, ale czasem coś tam w główny nurcie zrobi. A to, co zrobił, przynajmniej dla DC, zebrano w ...