środa, 28 września 2016

Biblioteka dusz Ransom Riggs


/MEDIA RODZINA/

Swojego czasu, przeczytałem książkę"Osobliwy dom pani Peregrine".Opowieść o zatrzymanym w czasie domu, w którym wszystkie niezwykłe osoby mogły znaleźć schronienie przed szykanami świata zewnętrznego, bardzo mi się spodobała.Ekranizacja dzieła, w dodatku dokonana przez Tima Burtona-na tą wiadomość czekali miłośnicy powieści.Drugi tom również miał swoją premierę, a historia nabrała tempa.Ostatnia, jak dotąd część miała premierę całkiem niedawno i jestem akurat po lekturze tejże.

Jacob, nie spodziewał się, że w tak młodym wieku, będzie świadkiem tak ekscytujących wydarzeń, a dodatkowo, pozna tylu oddanych przyjaciół.Wraz z grupką kompanów, robią wszystko aby uratować swoją ukochaną panią Peregrine, a jednocześnie ze wszystkich sił usiłują walczyć z wielkim złem.Aby mieć szansę na szczęśliwe zakończenie postanawiają udać się wprost do wiktoriańskiej Anglii, do miejsca, które raczej nie jest sielankową krainą.Czy im się uda, pozostawiam, to czytelnikom do odkrycia.


Nie zawiodłem się.Autor sprawnie prowadzi czytelników przez kolejne wydarzenia, dozując napięcie i sprawiając, że ta część jest wprost trudna do odłożenia.Człowiek zżywa się z bohaterami, a same sytuacje, są nieprawdopodobne, ale człowiek podświadomie w nie wierzy.Znakomite zwieńczenie,, które trzeba poznać.Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Universum DC według Neila Gaimana

Gaiman i superhero. Wydaje się, że nie po drodze, ale czasem coś tam w główny nurcie zrobi. A to, co zrobił, przynajmniej dla DC, zebrano w ...