wtorek, 4 października 2016

Ja, inkwizytor. Wieże do nieba. Jacek Piekara Audiobook


/BIBLIOTEKA AKUSTYCZNA/

Jacka Piekarę, kojarzę przede wszystkim z cyklu o inkwizytorze Mordimerze, który żyje w świecie, w którym Jezus zszedł z krzyża, a ludzie modlą się o to aby nie odpuszczać swoim winowajcom.Ten cykl doczekał już się paru ładnych tomów i chyba jeszcze nie raz usłyszymy o tym świecie.

"Ja inkwizytor.Wieże do nieba", to kolejna część, tym razem złożona z dwóch dłuższych opowiadań.
Pierwsza z nich to opowieść o mordercy, który w okrutny sposób morduje młode dziewczyny.Mordimer, mimo niechęci musi uczestniczyć w śledztwie jako asystent swojego nauczyciela, aby uzyskać jego pozytywną opinię, co do dalszej kariery w kręgu inkwizytorów.

Drugie, opowiada o rywalizacji, między dwoma architektami, którzy uciekają się do różnych nieczystych zagrywek, aby być tym, który postawi nową katedrę.Gdy rozchodzą się wieści, że jeden z nich korzysta z sił nieczystych, Mordimer rusza do akcji.

Ciekawa i wciągająca historia, która sprawiła mi dużą frajdę.Dodatkowo forma audiobooka sprawiła, że ta część podobała mi się nawet bardziej.Lektor świetnie oddawał atmosferę krainy w której przyszło żyć bohaterom, a także charaktery postaci.Interesująca rozrywka w nietypowej dla mnie formie.

Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Avengers. Wejście feniksa. Tom 8 Jason Aaron Dale Keown

 I znowu Aaron pokazał, że nie ma pomysłów, że nie potrafi i że wciąż się  powtarza. Wziął fabułę, która była już tyle razy, że aż nie chce...