poniedziałek, 3 czerwca 2019

Batman. Bajki 5 minut przed snem Opracowanie zbiorowe



Wydawnictwo Egmont, ale nie tylko – ostatnimi czasy bardzo rozpieszcza młodszych czytelników, by nie powiedzieć dzieci. Takie zalewu pozycji dla najmłodszych nie spotkałem już dawno. Moją ulubioną serią jest ta, która w formie krótkich opowieści przybliża postaci, bardziej znane z komiksów, czy animowanych bajek. Był Spider – Man, kucyki My Little Pony, Masza i niedźwiedź i wiele innych. A ja trafiłem ostatnio na Batmana, który w krótkich opowiastkach do poduszki przedstawia przygody Człowieka Nietoperza, oraz jego przyjaciół.

O książce „Batman.Bajki 5 minut przed snemmożemy dowiedzieć się że:
12 opowiadań wypełnionych akcją! Dla Batmana każdy czas jest dobry, by zadbać w mieście o sprawiedliwość. Co noc walczy więc z bezprawiem w Gotham City. Wraz z komisarzem Gordonem i Robinem jest w stanie powstrzymać najsprytniejszych, najpodstępniejszych i najpaskudniejszych złoczyńców. 
W tej kolekcji bajek pełnych przygód największy detektyw świata stawi czoła Jokerowi, Pingwinowi, Kobiecie Kot i wielu innym. Dzięki opowiadaniom, idealnym do czytania na głos przed snem, zawsze znajdzie się czas, by walczyć o sprawiedliwość! 190 stron do czytania. 100 procent zabawy.


Słowem podsumowania. Interesujące historyjki, które potrafią zaciekawić małego czytelnika, a i ja nieźle się bawiłem podczas lektury. Jednocześnie całość jest bajecznie kolorowa, co dodatkowo wzmacnia atrakcyjność tej pozycji. Nie ma co się rozpisywać. Dla młodych wielbicieli Bruce’a Wayne’a pozycja obowiązkowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UnOrdinary. Tom 1 Uru-chan

 "Un Ordinary". Powieść graficzna. Taka kolejna próba przeniesienia mangowych schematów na grunt komiksów z innych krajów. Francuz...