niedziela, 28 lutego 2016

Pół wojny Joe Abercrombie Cykl: Morze Drzazg (tom 3)

/REBIS/ Joe Abercrombie, to świetny pisarz, którego kolejno wydawane powieści, sprawiają, że chcę więcej.Wystarczy tu wspomnieć, moją ulubioną pozycję"Zemsta najlepiej smakuje na zimno", czy "Bohaterowie". Szczęk oręża, tajemnicze artefakty, po dawno wymarłym narodzie, młoda królowa rzucona, w sam wir wydarzeń, które mogą zmienić wszystko, zdrajcy i szpiedzy.Mieszanka wybuchowa, którą lubię najbardziej. Abercrombie wspiął się na wyżyny swojego talentu, sprawiając, to, że według mojej oceny, trzeci tom cyklu Morze Drzazg, jest powieścią od której trudno się oderwać.Jeżeli poprzednie tomy, lekko mnie rozczarowały, to ta część mnie zachwyciła. Pełnokrwiści bohaterowie, wspaniale wykreowany świat, działające na wyobraźnie bitwy i potyczki. Jestem na tak.Polecam gorąco.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Avengers. Wejście feniksa. Tom 8 Jason Aaron Dale Keown

 I znowu Aaron pokazał, że nie ma pomysłów, że nie potrafi i że wciąż się  powtarza. Wziął fabułę, która była już tyle razy, że aż nie chce...