czwartek, 17 sierpnia 2017

U malucha na talerzu. Zdrowa dieta dla niemowląt Jas-Baran Marta Tamara Chorążyczewska



/PUBLICAT/

Jako że, w moim domu na dniach pojawi się mały berbeć postanowiłem poszerzyć swoją wiedzę na temat żywienia takich maleńkich ludzi. Pozycji o takiej tematyce jest mnóstwo i bardzo trudno wybrać taką która byłaby nie dość że dobra, to jeszcze przekazywałaby wiedzę w sposób jasny i klarowny. Na szczęście znalazłem taką.

"U malucha na talerzu. Zdrowa dieta dla niemowląt", to zaktualizowane wydanie w którym autorka zamieściła mnóstwo porad, ciekawostek, zaleceń a przede wszystkim prostych i smacznych dań, które można przygotować małemu człowiekowi.
Przepisy te podzielono na kilka działów.
A więc potrawy po 5 miesiącu życia, po 6 miesiącu, po siódmym oraz po ósmym miesiącu życia.
Są to zupki, kisiele, a im więcej miesięcy ma dziecko, tym większą inwencją można się wykazać.

Podsumowując całkiem ciekawa lektura, która uświadomiła mi że paru rzeczy nie wiem. Książka wzbogacona mnóstwem kolorowych zdjęć. Stanowi całkiem udaną kombinację książki kucharskiej i poradnika nie tylko dla młodych mam. Polecam.

2 komentarze:

  1. Ciekawa, krótka, ale naprawdę treściwa recenzja. Książka brzmi nieźle, ale jako że niczego małego w domu się nie spodziewam... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poniedziałek do szpitala, więc coś będzie na pewno u mnie :) :D

      Usuń

Avengers. Wejście feniksa. Tom 8 Jason Aaron Dale Keown

 I znowu Aaron pokazał, że nie ma pomysłów, że nie potrafi i że wciąż się  powtarza. Wziął fabułę, która była już tyle razy, że aż nie chce...