niedziela, 24 stycznia 2016

1001 samochodów o których marzysz praca zbiorowa, Simon Heptinstall

/GRUPA WYDAWNICZA PUBLICAT/ Nie jestem znawcą samochodów.Nigdy się tym nie interesowałem i nie zamierzam sobie zawracać głowy, jakimiś mechanizmami, które jeżdżą po naszych drogach.Ot skrzynka na czterech kołach i tyle. Jednak są auta, które nawet ja rozpoznaję.Gdy otrzymałem książkę"1001 samochodów", przekonałem się, że nawet ja kojarzę przeważającą większość. Olbrzymie kompendium wiedzy, na prawie tysiącu stron, przedstawia pojazdy, bez których, nasze drogi i autostrady, nie byłyby takie same. Opis każdego modelu zawiera historię jego powstania,dane techniczne, anegdoty, a także zdjęcie poglądowe.Niezwykle ciekawe zajęcie, szczególnie dla pasjonatów automobili. Są tu takie sławy motoryzacji, jak Aston Martin, którym rozbijał się najsłynniejszy szpieg Jej Królewskiej Mości, czyli James Bond.Cadillac V16, samochód Ala Capone, czy Porche 550 Spyder, w którym życie stracił James Dean. Samochody przywódców świata, dyktatorów,sław kina i muzyki. Wszytko przedstawione przejrzyście i zrozumiale. Ciekawa i zajmująca lektura, to na pewno.Dane techniczne nic mi nie mówią, ale całość sprawiła, że czegoś się dowiedziałem, a to zawsze jakiś plus. Polecam pasjonatom, a także poszukiwaczom nowej wiedzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Avengers. Wejście feniksa. Tom 8 Jason Aaron Dale Keown

 I znowu Aaron pokazał, że nie ma pomysłów, że nie potrafi i że wciąż się  powtarza. Wziął fabułę, która była już tyle razy, że aż nie chce...