poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Pax. Grim Åsa Larsson, Ingela Korsell

/WYDAWNICTWO MEDIA RODZINA/ Pax. Grim, drugi tom cyklu, planowanego na dziesięć tomów, porównywany do Harrego Pottera, ale raczej na wyrost, cóż bez reklamy nic się nie sprzeda. Cóż więc mamy w tym drugim tomie? Jako, że pierwszy tom czytało mi się lekko i przyjemnie, z chęcią sięgnąłem i po ten. Akcja rozpoczyna się w momencie zakończenia wszystkiego w pierwszym, także jak ktoś się pokusi na ten cykl musi czytać w kolejności wydawania, aby nie pogubić się w zawiłościach opowieści. Taki żart, bo po 3 autorach cieniutkiej w treści książki spodziewałem się czegoś lepszego. Ja wiem, że są czytelnicy którzy lubią nieskomplikowane opowieści, bohaterów którzy nic nie wnoszą do całości, a dodatkowo książka jest cieniutka. Tak jest właśnie z tą książką. Jednakże trzeba tu nadmienić, że bohaterowie są bardzo sympatyczni, a książkę czyta się wyjątkowo przyjemnie. Jeżeli ktoś chce wiedzieć za co płacą pisarzom może przeczytać, innym odradzam. Dziękuję Media Rodzina za udostępnienie mi tej pozycji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Avengers. Wejście feniksa. Tom 8 Jason Aaron Dale Keown

 I znowu Aaron pokazał, że nie ma pomysłów, że nie potrafi i że wciąż się  powtarza. Wziął fabułę, która była już tyle razy, że aż nie chce...