niedziela, 4 lipca 2021

Niesamowity Szerlok Worms. W sieci kłamstw. Tom 1 Łukasz Auguścik


 Najlepsze komiksy młodych polskich autorów wyróżnionych w prestiżowym Konkursie im. Janusza Christy na komiks dla dzieci. Ciekawa i różnorodna stylistycznie oferta współczesnego komiksu dziecięcego, stworzonego przez nową generację polskich twórców. Kolejny komiks z tej serii wydawniczej to „Niesamowity Szerlok Worms i niebieskie monstrum.”

O komiksie możemy przeczytać, że:

Szerlok Worms to poczciwa, choć momentami nieco pazerna, dżdżownica-detektyw, która lubuje się w oglądaniu programów o glebogryzarkach i rozwiązywaniu dużych problemów małych żyjątek. Wraz z doktorem Jaszczurką Zwinką stawiają czoła przestępczym kreaturom przyrodniczego półświatka i mimo swoich niepozornych rozmiarów nie jeden raz ratują środowisko przed ogromną katastrofą. Tym razem duet będzie musiał zidentyfikować tajemniczego porywacza, którego rysopis nie przypomina żadnego znanego nauce zwierzęcia. Jednak czy wystarczy robaczej dedukcji, aby rozwiązać zagadkę i stawić czoła zagrożeniu?... 

Czytałem pewne opinie, że komiks ten jest stylistyczną, ale nie tylko kopią dzieł pewnego rysownika. Nie mnie to oceniać, bowiem z pracami tego twórcy nigdy się nie spotkałem, więc niesmak nie był moim udziałem. Komiks przeczytałem raczej szybko, dzieciom spodoba się na pewno. Jeszcze wspomnę że jest to laureat czwartej edycji wspomnianego przeze mnie konkursu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UnOrdinary. Tom 1 Uru-chan

 "Un Ordinary". Powieść graficzna. Taka kolejna próba przeniesienia mangowych schematów na grunt komiksów z innych krajów. Francuz...