wtorek, 4 października 2016

Płomień i krzyż Jacek Piekara Audiobook


/BIBLIOTEKA AKUSTYCZNA/

Jacek Piekara, to pisarz znany mi przede wszystkim z cyklu książek o inkwizytorze Mordimerze, który żyje w alternatywnym wszechświecie, w którym Jezus zszedł z krzyża i ukarał winowajców.Inne jego dzieła, jakoś nigdy nie wpadły w moje ręce.Oczywiście słyszałem o innych jego dzieła, ale nie złożyło się abym je czytał, czy posiadał.

"Płomień i krzyż" to pierwszy tom cyklu o wspominanym inkwizytorze.Opowiada on o początkach kariery Mordimera, jak doszło do tego, że został tym kim został, kim była jego rodzina, oraz jak sobie radził w świecie przed objęciem przez niego tak ważnej funkcji.

Tom składa się z kilku dłuższych opowiadań, z których ciekawsze opowiada o pewnej luksusowej kurtyzanie, która jest równocześnie potężną wiedźmą, oraz tytułowe "Płomień i Krzyż" mówiące o o poszukiwaniach niezwykle istotnej dziewczynki, która posiada ponoć tajemniczą moc.Przy okazji pojawia się chłopak, który okazuje się kimś znacznie potężniejszym, niż ktoś by mógł przypuszczać.


Książkę, dzięki Bibliotece Akustycznej otrzymałem w formie audio i muszę przyznać, że ta wersja również odpowiada mi pod każdym względem.Usiąść wygodnie i wsłuchać się w interesujące treści.Czegóż chcieć więcej?Pozostaje mi tylko polecić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Avengers. Wejście feniksa. Tom 8 Jason Aaron Dale Keown

 I znowu Aaron pokazał, że nie ma pomysłów, że nie potrafi i że wciąż się  powtarza. Wziął fabułę, która była już tyle razy, że aż nie chce...