środa, 8 lutego 2017

Nawiedzony dom Mitsukazu Mihara


/HANAMI/

Manga w komediowym stylu przedstawiająca wzloty i upadki pewnego nastolatka. Takiego połączenia jeszcze nie miałem okazji przeglądać, więc z tym większą ciekawością sięgnąłem po"Nawiedzony dom" Mitsukazu Mihary.
Gotyckie wnętrza, pierwsze miłości i rozterki młodego człowieka.

Sabat jest uczynnym i miłym chłopakiem. w Dodatku atrakcyjnym i nie ma problemu ze znalezieniem sobie kolejnej dziewczyny. Tak kolejnej. Wszystko ulega zmianie, kiedy tylko zabiera swoją wybrankę do rodzinnego domu. Ponury wiktoriański dworek i szalona rodzina chłopaka, odstrasza każdą ukochaną. Ta rodzinka uwielbia makabrę, a jej ulubioną rozrywką jest dręczenie biednego Sabata. Czy młodzieńcowi uda się wreszcie znaleźć ta jedyna i jak zareaguje Rodzina Potwornickich? Przekonajcie się sami.


Jako, że jak już stwierdzałem znawcą tego typu literatury nie jestem, więc siłą rzeczy nie mogę szerzej przedstawić koncepcji tego dzieła, jakości rysunków i tym podobne. Jednak styl autorki i jej przedstawienie perypetii Sabata spodobał mi się na tyle, że bawiłem się nieźle, odwracając kolejne strony. Także polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Avengers. Wejście feniksa. Tom 8 Jason Aaron Dale Keown

 I znowu Aaron pokazał, że nie ma pomysłów, że nie potrafi i że wciąż się  powtarza. Wziął fabułę, która była już tyle razy, że aż nie chce...