wtorek, 12 kwietnia 2016

Grzechy rodu Borgiów Sarah Bower

/KSIĄŻNICA/ Świat Borgiów, to temat, który od stuleci wywołuje, może nie wypieki, ale jakąś ciekawość i chęć dowiedzenia się czegoś więcej, o tej ponoć, najbardziej występnej rodzinie w historii świata. Mnóstwo książek, nie tylko dokumentalnych, seriale i filmy.Zabierając się więc za lekturę książki"Grzechy rodu Borgiów", spodziewałem się wiele.Jednak, niestety, zawiodłem swoje oczekiwania. Główną postacią, tejże książki, autorka uczyniła pewną damę dworu, która, po licznych perturbacjach, zostaje osobistą damą dworu samej Lukrecji.Wraz z upływem czasu, nasza bohaterka, co i rusz zakochuje się w kim popadnie, rodzi nawet dziecko samemu Cesaremu Borgii. Niestety całość książki, odbiega od tego, co ja sam uznałbym, za pozycję opowiadająca, jak sam tytuł wskazuje o grzechach, czy występkach, tak sławnej rodziny. Nasza bohaterka, w swoich wypowiedziach kieruje się tylko plotkami i tym co zasłyszy od kogoś, a taka forma przedstawienia faktów, w żadnym stopniu mi nie odpowiadała. Podsumowując książka, wyłącznie dla wyjadaczy, ja nie przebrnąłem przez całość.Z tym, jak już wspominałem, być może komuś spodoba się tak prowadzony tok akcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Universum DC według Neila Gaimana

Gaiman i superhero. Wydaje się, że nie po drodze, ale czasem coś tam w główny nurcie zrobi. A to, co zrobił, przynajmniej dla DC, zebrano w ...