piątek, 13 listopada 2015

Utopce Katarzyna Puzyńska

/PRÓSZYŃSKI I S-KA/ Katarzyna Puzyńska to, jak się dowiedziałem autorka niezwykle poczytnych kryminałów.Na swoje koncie ma takie powieści, jak Motylek, czy Więcej Czerwieni. Utopce to piąty tom cyklu, jednak mam wrażenie, że każda z tych książek tworzy oddzielną całość. Tym razem sprawa jest nietypowa i to bardzo. Gdy kilkadziesiąt lat temu zamordowano kilku mężczyzn, mieszkańcy wioski uznali, że we wsi grasuje krwiożerczy potwór, krótko mówiąc - wampir. Kiedy więc, bohaterowie, postanawiają wznowić sprawę, mieszkańcy, delikatnie mówiąc nie są zadowoleni.Obawiają się, że śledztwo przywróci do życia wąpierza, który, jak wierzą czyha, gdzieś uśpiony... Jak było na prawdę, kto stoi, za makabrycznymi zbrodniami, a może to, rzeczywisty upiór z najgorszego koszmaru? Tego musicie się dowiedzieć sami. Autorka, ma jakąś niesamowitą umiejętność wciągania czytelnika, w swoje opowieści.Ani się obejrzałem, a byłem przy ostatnich stronicach.Aż szkoda, że powieść już za mną.Jakieś pocieszenie, to to, że kolejne tomy czekają na mnie.Być może zacznę, tym razem, jak Bóg przykazał od pierwszego tomu, ale kto wie.Podsumowując, książka na pewno godna polecenia, a co za tym idzie, do przeczytania, także.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Avengers. Wejście feniksa. Tom 8 Jason Aaron Dale Keown

 I znowu Aaron pokazał, że nie ma pomysłów, że nie potrafi i że wciąż się  powtarza. Wziął fabułę, która była już tyle razy, że aż nie chce...