wtorek, 24 listopada 2015

Felix, Net i Nika oraz (nie)Bezpieczne Dorastanie Rafał Kosik

/WYDAWNICTWO POWERGRAPH/ Rafał Kosik, zapisał się już na stałe w pamięci czytelników, takimi książkami, jak Vertical, czy Mars.Jest również twórcą najpopularniejszego cyklu młodzieżowego Felix, Net i Nika. Nie jestem znawcą tej serii, jak, ktoś napisał, ale lubię i z przyjemnością przeczytałem, kolejny tom.Tym razem, jest to już czternaste spotkanie z naszymi bohaterami. Wakacje w Londynie, nowi bohaterowi, starzy, dobrzy przyjaciele.Czego chcieć więcej.Jeszcze Net, który swoim zachowaniem, potrafi rozbroić każdą ponurą sytuację.Zazdrosny o znajomą Felixa, stara się przywrócić swoją pozycję, jedynego powiernika jego tajemnic. Co oczywiście stwarza mnóstwo nieporozumień i zabawnych sytuacji, tym, większa radość, moja, jako czytelnika. Mimo, że cykl liczy już, jak wspominałem czternaście tomów, zbiór ten nie stracił, nic ze swojej świeżości.Każdy z nich, można czytać niezależnie od siebie, a kto zna i lubi, odnajdzie momenty, które dostarczą mu dodatkowej satysfakcji. Inkwizycja książkowa, zarzucała mi już różnego rodzaju przewinienia.Dopisać mogą, jeszcze jedno"przestępstwo".Młodzieżowe książki, też czytuje i nawet wolę. Polecam, dobrze było wrócić, teraz pozostało czekać, na kolejne zwariowane wojaże naszej trójki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UnOrdinary. Tom 1 Uru-chan

 "Un Ordinary". Powieść graficzna. Taka kolejna próba przeniesienia mangowych schematów na grunt komiksów z innych krajów. Francuz...