czwartek, 12 listopada 2015

Strażnicy Sampo II - Tiera Timo Parvela

/WYDAWNICTWO KOJRO/ Drugi tom cyklu"Strażnicy Sampo, opowiada dalszą podróż naszych młodych bohaterów, w poszukiwaniu kolejnej części układanki. Książka bazująca na fińskim eposie Kalavela, to jedna, z najlepszych rzeczy jaką przeczytałem w tym roku. Oczywiście, mówię tu, o szeroko pojętej fantastyce, każdy gatunek, że tak powiem ma swoje lepsze momenty. Powieść fińskiego pisarza Timo Parvela, który swoją drogą jest autorem jednej z moich ulubionych książek, czyli Huśtawki. A wracając do naszych bohaterów, będą oni musieli przeciwstawić się siłom, o których istnieniu mieli blade pojęcie, ale także będą musieli podjąć walkę ze sobą i swoimi słabościami. Królowa śmierci, będzie się starać, aby im przeszkodzić, ale czy jej się uda? To musicie odkryć sami. Długo czekałem na ciąg dalszy tej opowieści, a gdy się doczekałem, nie zawiodłem się. Piękna opowieść o przyjaźni, poświęceniu, opowiedziana w świetnym stylu. Polecam.

2 komentarze:

  1. Pierwsza część za mną, druga przede mną. Spodziewałam się czegoś dobrego i widzę po opinii, że faktycznie tak jest. Teraz tylko musimy zachęcić ludzi do zapoznania się z tą fantastyczną (dosłownie i w przenośni) trylogią!

    OdpowiedzUsuń
  2. Otóż to, trzeba promować :)

    OdpowiedzUsuń

UnOrdinary. Tom 1 Uru-chan

 "Un Ordinary". Powieść graficzna. Taka kolejna próba przeniesienia mangowych schematów na grunt komiksów z innych krajów. Francuz...