wtorek, 17 listopada 2015

Chłopcy 3 Zguba Jakub Ćwiek

/WYDAWNICTWO SINE QUA NON/ dzwoneczek, budzi się po wielomiesięcznej śpiączce. Dowiaduje się, że cały świat który znała i kochała, czyli Nibylandia, Chłopcy, to wytwór jej podświadomości. Być może w intrygę zamieszany jest sam Piotruś Pan, oraz Cień. I na tym mógłbym zakończyć moją recenzję. Książka, która w 5 zdaniach jest opisana w szczegółach, to rzadko się zdarza. Najlepszy tom przygód Chłopców, według słów na okładce, ale ja się nie zgadzam. Dwa, pierwsze tomy, zaczynające moją przygodę, w tym zabawnym świecie były o wiele lepsze. I humor, akcja, bohaterzy, pełni jakiegoś wewnętrznego uroku, obracałem kolejne strony z uśmiechem na twarzy. Tutaj nic nie ma z tych rzeczy, które, tak mi się podobały w tym cyklu. Autor chyba się zmęczył własnym pomysłem, ale uraczył czytelników zlepkiem zdań, które nazwano szumnie najlepszą częścią, chyba tylko po to, żeby nabrać czytaczy. Fajna awanturnicza książka zamieniła się w krwawy horror, w którym brutalność i litry krwi przysłaniają w ogóle sens całej serii. Wielka szkoda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Avengers. Wejście feniksa. Tom 8 Jason Aaron Dale Keown

 I znowu Aaron pokazał, że nie ma pomysłów, że nie potrafi i że wciąż się  powtarza. Wziął fabułę, która była już tyle razy, że aż nie chce...