wtorek, 17 listopada 2015

Chłopcy 4 Największa z przygód Jakub Ćwiek

/WYDAWNICTWO SINE QUA NON/ Finał historii, po przeczytaniu której uwierzyłem w polskie, fantastyczne opowieści.A trzeci tom, spowodował, że miałem obawy sięgając po tom czwarty W tej części przyjdzie się nam pożegnać z Dzwoneczkiem, Chłopcami i resztą towarzystwa. Chłopcy pozbawieni pamięci nadal wiodą nudne i nieciekawe życie, a nasza wróżka robi wszystko co może, aby im pomóc wrócić do "normalności". Użyje każdych dostępnych środków, aby odzyskać swoich Chłopców. Tymczasem Piotruś Pan, oddaje się nieustającej zabawie. Być może dowiemy się wreszcie kim jest Pan Proper, jakie zadanie stoi przed Wendy i co na to Cień.Czy nieskończone dzieciństwo, to jest coś może przynieś coś dobrego? Być może Chłopcy, pozbawieni swoich wspomnień, więcej zyskali niż stracili. Pora dorosnąć! Uff, jestem usatysfakcjonowany tą finałową rozgrywką i polecam szczerze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Superman Action Comics – Arena. Tom 2 Phillip Kennedy Johnson Miguel Mendonça

  No to tak – jestem na nie. mówi się do trzech razy sztuka, więc zacząłem  sięgając po „Ten, który spadł”, druga sztuka była gdy czytałem p...