czwartek, 26 listopada 2015

Ja, Fronczewski Marcin Mastalerz, Piotr Fronczewski

/WYDAWNICTWO ZNAK LITERANOVA/ Każdy z nas kojarzy chyba Piotra Fronczewskiego.Aktor przede wszystkim teatralny,ale ról filmowych także ma pokaźną pakę.Swoim głosem czaruje nas, już od dawna. Jak sam mówi, zagrał wszystkie role w Harry'm Potterze, nagrywając audiobook.Każdej postaci nadał własny charakter i maniery. "Ja, Fronczewski", to wywiad - rzeka, a raczej rozmowa aktora z Marcinem Mastalerzem.Z książki wyłania się obraz, niesamowicie ciepłego i sympatycznego człowieka.Jego życiem jest teatr, ale i rodzina i życie poza światłami rampy. Pełno tu anegdot i niezwykle ciekawych opowieści, zza kulis teatru, czy filmu. Parę razy zdarzyło mi się wybuchnąć śmiechem, a to o czymś świadczy.Dodatkowo, miałem wrażenie, jakbym słuchał, całej tej opowieści, opowiadanej charakterystycznym głosem pana Piotra.Świetny aktor, nietuzinkowy człowiek, w opowieści, która, sprawiła, że zapomniałem o bożym świecie.Aż mi żal, że pozycja ta, została przeczytana i zostanie odłożona, na półkę.Na pewno, będę, wracał do niej niejednokrotnie.Polecam szczerze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Avengers. Wejście feniksa. Tom 8 Jason Aaron Dale Keown

 I znowu Aaron pokazał, że nie ma pomysłów, że nie potrafi i że wciąż się  powtarza. Wziął fabułę, która była już tyle razy, że aż nie chce...