środa, 6 czerwca 2018

Namierz to!


/ZIELONA SOWA/

W zalewie komputeryzacji czasem warto sięgnąć po grę tradycyjną. Najlepsze gry to gry planszowe, od dawna wszyscy to wiedzą. Przynajmniej ci którzy takie gry przekładają nad komputerowe rozgrywki.A gry dla najmłodszych graczy charakteryzują się przede wszystkim niezwykle kolorową i przyjazną grafiką, co sprawia że w taką grę gra się naprawdę przyjemnie. Nakładem Wydawnictwa Zielona Sowa ukazało się mnóstwo takich gier, które bawią i uczą na przykład spostrzegawczości, albo trenują pamięć.
Przykładem takiej gry jest gra”Namierz to!”
Namierz to! wyjątkowa gra karciana dla graczy w każdym wieku. Możesz grać w domu, samochodzie, pociągu, a nawet w samolocie! Baw się jedną grą na trzy sposoby:
• zadając szczegółowe pytania do zapamiętanych kart i przepytując się wzajemnie z ich treści, np. Czy na karcie znajduje się czerwony krab?
• tworząc dla siebie wyzwania na czas typu: Znajdź …(coś) na karcie, np. Znajdź 4 czerwone kraby, 2 żółte klapki i zieloną palmę. Masz na to 10 sekund
• wyznaczając przewodnika gry, który będzie zadawał pytania i ścigając się między pozostałymi graczami w udzielanie poprawnych odpowiedzi, np. Macie 5 minut na odnalezienie 2 czerwonych krabów!
Namierzanie może być świetną zabawą!

Elementy gry: 32 karty, 50 żetonów, instrukcja
Wiek: 4+
Liczba graczy: 2-4 graczy
Czas gry: 15-30 min.

Podsumowując doskonała gra dla całej rodziny. Można przy niej spędzić miłe chwile, a nasi milusińscy mogą ćwiczyć swoją pamięć, a także rozpoznawanie kształtów czy rozróżniać przedmioty, czy zwierzęta. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Avengers. Wejście feniksa. Tom 8 Jason Aaron Dale Keown

 I znowu Aaron pokazał, że nie ma pomysłów, że nie potrafi i że wciąż się  powtarza. Wziął fabułę, która była już tyle razy, że aż nie chce...