niedziela, 29 kwietnia 2018

Freddie Mercury. Biografia legendy Lesley-Ann Jones


/WYDAWNICTWO DOLNOŚLĄSKIE/

Freddie Mercury, to jedna z najjaśniejszych gwiazd na firmamencie muzyki rozrywkowej. Bez niego nie było by Queen, i nie zmienię zdania, bowiem słyszałem te nowe wykonania przebojów. Ale być może jestem odosobniony. Jako autor tekstów i muzyk wywarł niezatarty ślad w muzyce jako takiej.
Biografia byłej dziennikarki muzycznej przybliża nam postać tego artysty.

Zachęcam do lektury, do zapoznania się z faktami z życia, tymi ogólnodostępnymi, jak i tymi o których mało kto wie. Postać medialna, jaką był Mercury nie miała raczej szans na prywatność, co nie znaczy że wszystkie fakty ujrzały światło dzienne. Dla mnie liczy się przede wszystkim jego muzyka. I tego się trzymam.

Podsumowując doskonała lektura, która odpowiedziała mi na wiele pytań, a także przybliżyła mi postać idola. Jednak, jeśli ktoś liczył na jakąś głębszą analizę, chociażby twórczości, może się rozczarować. Książka ta nie jest zbyt obszerna, temat jest-że tak to ujmę ledwo liźnięty. Trochę szkoda, że nie jest to publikacja, z której możemy wynieść więcej niż podstawowe informacje zaledwie. Jednak dla fanów będzie to pozycja obowiązkowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Avengers. Wejście feniksa. Tom 8 Jason Aaron Dale Keown

 I znowu Aaron pokazał, że nie ma pomysłów, że nie potrafi i że wciąż się  powtarza. Wziął fabułę, która była już tyle razy, że aż nie chce...