środa, 8 listopada 2017

Aktorki. Odkrycia Łukasz Maciejewski


/ZNAK LITERANOVA/

Szczere rozmowy Łukasza Maciejewskiego z najważniejszymi polskimi aktorkami, które po raz pierwszy tak otwarcie opowiadają o swoich najszczęśliwszych i najtrudniejszych doświadczeniach.
18 historii o tym, jak nieprzewidywalne potrafi być życie. 
A zwłaszcza życie gwiazd. Taki tekst widnieje na okładce tej książki. Zwłaszcza fragment o "najważniejszymi polskimi aktorkami" mnie rozśmieszył. Ale wyjaśnię to w podsumowaniu.

Autor w 18 rozmowach rozmawia z artystkami, nie tylko o karierze. Panie zwierzają mu się nie tylko z tego, jak zaczęła się ich kariera, ale co sprawia że są szczęśliwe. Dzielą się również z nami wydarzeniami, które na zawsze odmieniły ich życie. W sumie bardzo to ciekawe i czytałem z zainteresowaniem. Mam tylko jedno ale..

Te najważniejsze polskie aktorki, jak głosi okładka, to przez kogo były wybierane? Oprócz Pani Kolskiej i Trzepiecińskiej, nie słyszałem o żadnej z tych aktorek. Czy są znane z tego że są znane? Bo przyznam się, że nawet wypis ról, w których wykazały się talentem, nic mi nie powiedział. Także przyznaję się bez bicia, nie czytałem tego z wypiekami na twarzy, bowiem spodziewałem się naprawdę znanych aktorek. Polecam, mi przeszkadzało właśnie to niedomówienie. Znane, których nie znam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UnOrdinary. Tom 1 Uru-chan

 "Un Ordinary". Powieść graficzna. Taka kolejna próba przeniesienia mangowych schematów na grunt komiksów z innych krajów. Francuz...