wtorek, 4 września 2018

Posłuszna żona Kerry Fisher


/WYDAWNICTWO LITERACKIE/
I znowu trafiłem na książkę, która reklamowana jest na taką, po którą sięgają przede wszystkim kobiety. Literatura-tak zwana kobieca-to nie tylko-wbrew powszechnemu przekonaniu-wyłącznie romanse, czy ckliwe opowiastki, ale niekiedy całkiem interesujące powieści, których nie przeczytać, byłoby grzechem, ot co.
Oczywiście nie wszystkie nadają się do czytania, nie są na moje nerwy te książki, opisywane, jako znakomite przykłady powieści. Być może paniom pasują, ja jednak nie mam tak mocnej wiary we własny siły. A wracając do tego co ostatnio przeczytałem-trafiłem na interesującą historię pod tytułem”Posłuszna żona”. I gdybym kierował się tytułem właśnie, zapewne nie zajrzałbym nawet do tego dzieła. A o czym opowiada ta historia?

Lara wychodzi za Massimo, z którym ma wspaniałego synka, mieszkają w pięknym domu i wszystko wskazuje na to że jest to życie idealne. Gdyby nie pewien sekret, który-jakżeby inaczej-kładzie się cieniem na szczęśliwym pożyciu małżeńskim. Z kolei Maggie, wyszła za mąż za brata Massima Nico. Tu również pełnia szczęścia przerwana zostaje przez pewien mroczny sekret. Mroczny w zamierzeniu autorki, jednak coś w tym jest… Przekonajcie się sami.

Podsumowując interesująca opowieść, która- według zapewnień okładki-miała sprawić że zaniemówię z wrażenia i wprost nie będę się mógł oderwać od tej lektury. Jednak po początkowym zaciekawieniu, zaczęły mnie nużyć pewne rozwiązania, zastosowane przez pisarkę. Zaskakujące zwroty akcji, w gruncie rzeczy są całkiem przewidywalne. Odniosłem wrażenie że pani Fisher-po początkowym zapale-straciła serce do swojego dzieła. Na szczęście nie udało się do końca zepsuć interesującej historii. Zachęcam do przeczytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Avengers. Wejście feniksa. Tom 8 Jason Aaron Dale Keown

 I znowu Aaron pokazał, że nie ma pomysłów, że nie potrafi i że wciąż się  powtarza. Wziął fabułę, która była już tyle razy, że aż nie chce...