poniedziałek, 3 maja 2021

Deadpool. Uniwersum Marvela zabija Deadpoola. Gerry Duggan

 


Kolejna postać która powstała w wyniku pisanej wojny między Marvelem a DC. Można by rzec że wojna rysowana. Ilekroć jedno z wydawnictw odniesie - albo odniosło sukces - stwarzając jakąś postać – uruchamiało to burzę mózgów w konkurencyjnym wydawnictwie. Efektem tej walki na ołówki jest na ten przykład sam Deadpool. Niejednokrotnie przysięgałem niemal, że nie sięgnę już po kolejne wygłupy tego oszołoma, jednak chyba się uzależniłem. A kolejny tom noszący tytuł „Universum Marvela zabija Deadpoola” jest na to dowodem.



O komiksie możemy przeczytać, że:

Wade Wilson wiele razy próbował zniszczyć uniwersum Marvela – aż doczekał się rewanżu! Po tym, jak pokonał drogę od wyrzutka do celebryty (i z powrotem), Deadpool srodze nagrabił sobie nie tylko u złoczyńców, ale też u superbohaterów z Kapitanem Ameryką na czele. Mówiąc wprost, wszyscy chcą go sprzątnąć. Czy jednak wystarczy im sprytu? Czy też to Deadpool po raz ostatni okaże się swoim najgorszym wrogiem? Czy będzie to jego koniec, czy może… nowy początek? 



Trzynasty i ostatni tom przygód Wade’a w ramach serii wydawniczej Marvel 2.0. Ale czy pechowy dla naszego bohatera? Przekonajcie się sami. Ja bawiłem się lepiej niż się tego spodziewałem. Lekka, niezobowiązująca lektura i całkiem nieźle zilustrowana. Ze swojej strony polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Avengers. Wejście feniksa. Tom 8 Jason Aaron Dale Keown

 I znowu Aaron pokazał, że nie ma pomysłów, że nie potrafi i że wciąż się  powtarza. Wziął fabułę, która była już tyle razy, że aż nie chce...